Elektron navbat tizimlari

ELEKTRON NAVBATLARNI BOSHQARISH TIZIMI
Ushbu tizim har qanday tashkilot yoki korxonada turli xizmatlardan foydalanishni xohlovchi fuqarolarning elektron navbatini boshqarish uchun moʻljallangan boʻlib, tashrif buyuruvchilar oqimini boshqarishni shakllantirish va optimallashtirish maqsadida yaratilgan. Tizimning asosiy maqsadi - tashrif buyuruvchilarni tashkilot ichida maqsadli yo'naltirish va eng ko'p so'raladigan xizmatlar, ularning davomiyligi va boshqa statistik ma'lumotlar haqida ma'lumot olishdir.

Qo'llash sohalari quyidagilarni o'z ichiga oladi:
Masofaviy bank zallari va sug'urta to'lov markazlari;
mobil va statsionar aloqa operatorlari va internet provayderlarining mijozlar markazlari;
Davlat muassasalari (masalan, soliq va ro'yxatga olish xizmatlari, elchixonalar va konsullik idoralari);
Pensiya jamg'armalari;
Tibbiyot markazlari;
Sayohat kompaniyalari;
Viza markazlari;
Avtosalonlar, avtoservislar;
Notarial va yuridik idoralar;
Aviatsiya va temir yo'l kassalari;
Davlat va kommunal xizmatlar ko'rsatish uchun ko'p funktsiyali markazlar.
Funktsional imkoniyatlar:
Kiosk yordamida "jonli" navbatda ro'yxatdan o'tish - taqdim etilayotgan xizmatlar ro'yxatidan xizmatni tanlash imkoniyati bilan;
Internet-navbatni ro'yxatdan o'tkazish - xizmat va tashkilotni tanlash, tashrif sanasi va vaqtini, mobil telefon orqali bildirishnomalarni olish imkoniyati bilan;
Virtual konsoldan foydalangan holda tegishli mijozning operatorlari tomonidan qo'ng'iroq qilish va yo'naltirish, shuningdek xizmatni tugatish;
Asosiy ekran yordamida navbatning joriy holatini ko'rsatish;
Murakkab konfiguratsiyaga ega binolar ichida navigatsiya ko'rsatmalarini ko'rsatish;
Operatorning elektron boshqaruv paneli yordamida javon raqami, joriy navbat raqami va mijozning shaxsiy ma'lumotlarini ko'rsatish;
Asosiy doska yordamida qo'shimcha reklama va axborot mazmunini ko'rsatish;
Internetda navbatda turgan mijozlarga SMS xabarlar yuborish orqali bildirishnoma yuborish;
ma'murning ish joyida tizimni sozlash, shu jumladan korxona tuzilmasini, ko'rsatiladigan xizmatlar ro'yxatini, ish rejimini (ish vaqti, tanaffuslar, ish va ishlamaydigan kunlar), shuningdek operatorlar sonini ko'rsatish;
Xizmat ko'rsatuvchi mijozlarning umumiy soni, xizmatlar, operatorlar va vaqt oralig'i bo'yicha xizmat ko'rsatuvchi mijozlar soni to'g'risida statistik ma'lumotlarni olish;
Xizmat sifati haqidagi ma'lumotlarni tahrirlash.